perjantai 28. joulukuuta 2007

Georgialaistunnelmiin

Villin isäntä saapui siis tänään Suomeen vierailulle: hän majoittuu ensiksi muutamaksi päiväksi hotelliin ja ensi viikolla siirtyy tänne Torkkelinmäelle, jolloin minä luonnollisesti vaihdan majapaikkaa.

Villi ja minä saimme mainioita georgialaistuliaisia. Katti sai hatun, joka on toki selvästi tyylikkäämpi kuin se tonttulakki, kuten kuvasta näkyy. Minua taasen lahjottiin perinnekäsityötä edustavan laukun, punaviinin ja suklaan voimin.

Kyllä tässä kelpaa minun ja kissan taas nautiskella elosta!

Villi toki tunnisti isäntänsä ja taisi tykätä, kun sai kunnon rapsutukset ja huomioinnin miehiseltä taholta.

Minä puolestani annoin isännälle kuvajulisteen, johon olin kerännyt Villistä 12 kuvaa syksyn ajalta. Eipä sitten aina tarvitse siellä ulkomailla nettiä avata, jotta voi karvaläjää ihailla.

5 kommenttia:

Ana kirjoitti...

Voi juku :-) hattupa sointuu sievästi wanhanherran omiin väreihin!

Kiva kuulla että isännän ja Villin kohtaaminen oli lämmin.

Mari Koo kirjoitti...

Juu, hieno on, ja isännällä itselläänhän on samanlainen georgialainen huovutettu lakki :)

Ilkka kirjoitti...

Nyt on paljon tyytyväisempi ilme kissalla tuon päähineen kanssa :)

Anonyymi kirjoitti...

Villi the Kissa is really cool!

Happy New Year to all of You!
Best wishes
from Killi, Mrs. and co.

Mari(nadi) Koo kirjoitti...

Ilkka, maireksi veti kissan naaman: ilmeisesti lampaanvillan tuoksu ja olemus lakissa oli miellyttävä :)

Killi + co: Thanks! Ja samoin onnekasta vuotta 2008!