keskiviikko 14. tammikuuta 2009

Yhteiselo jatkuu hamaan tulevaisuuteen

Tuolla Marinadi-blogin puolella jo asiaa mainostinkin, mutta tiedotus myös tänne: minä ja Villi jatkamme yhteiseloamme, vaikka Karrin Georgian-pesti päättyykin. Ja se on kivaa!

Karri nimittäin aloittaa tehtävässä, joka vie häntä usein toiseen maahan. Tämän vuoksi sovimme, että minä asustelen Villin kanssa tutussa paikassa ja kannan päähoitovastuun. Karri vuokraa asunnon tuosta ihan läheltä niitä aikoja varten, kun hän on Suomessa. Minun kannaltani tämä on tietysti hieno juttu: saan jatkaa asumista täällä ja edelleen rapsutella Villiä usein. 

Eli siis myös tämä blogi jatkuu. 

Villillä on tapana tulla aamuisin sänkyyn, kun havaitsee minun heränneen (välillä myös ennen kuin olen herännyt...). Usein katti tulee rintani päälle silitettäväksi, kehrää kuuluvasti ja sylkeäkin voi tipahdella naamalleni. Kuva on laadullisesti vähän heikko (aamulla on hämärää eikä MacBookin kamera mitenkään ihmeellinen), mutta eiköhän siitä tilanne selviä. 



5 kommenttia:

Villikissa kirjoitti...

Oi, ihana aamuherätys =D

Mari(nadi) Koo kirjoitti...

Onhan se aika suloista :) On vaikea nousta sängystä väärällä jalalla, kun on ensin rapsutellut kattia ja kuunnellut kehräystä...

Rapsutukset myös Villikolle!

Halo Efekti kirjoitti...

Maailman terapeuttisin päivänaloitus!

Tässähän kävi kivasti kaikkien osapuolten kannalta.

Mari(nadi) Koo kirjoitti...

Halo, ja illalla tietysti ennen nukahtamista suoritetaan iltaterapia :)

Ja kaikki osapuolet ovat kyllä tyytyväisiä tilanteeseen. Olettaisin, että Villikin: tämän ansiosta katti pääsee tapaamaan Isäntäänsäkin useammin eli ei tarvitse tyytyä niin paljon vain minun rapsutteluun.

Ilkka kirjoitti...

Valtakunnassa kaikki hyvin :)