keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Kaksi vuotta yhteiselämää

Tasan kaksi vuotta sitten Karri lähti Georgiaan ja minä muutin asumaan Villin kanssa. Niin se aika vain kuluu!

Karri tänään totesi sähköpostissaan minulle:

"Mieltäni kyllä pahasti lähtiessä rassasi miten tuo yhteiselosi lähtee, hieman erikoisen kissan, kaverina soljumaan. Paremmin kuin hyvin lopulta lähti.

Noin nopeasti muuten summailin, että olet ollut Villin kanssa noin 12 % sen elämänajasta. Aika paljon. Onnittelut yhteiselosta."

Mikäs tässä on ollut ollessa! Ja blogikin on siis toiminut jo yli kaksi vuotta. Ensi kuussa sitten

voidaan juhlia kaksivuotisleppymispäivää eli sitä hetkeä, kun Villi antoi minun rapsuttaa ja silittää. Ensimmäinen kuukausihan oli meillä kuitenkin hieman vaikea...

Nykyisinhän katti elää minun ja Karrin yhteishuoltajuudessa, koska Karrikin on enemmän Suomessa eli voi pitää Villistä huolta silloin, kun minä en ehdi tai olen reissussa. Ylempi kuva

onkin Karrin asunnolta eli siinä Villi makailee suosikkiasemaan päässeellä matolla.

Ja alempi kuva sitten takapihalta.




6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Paljon onnea ja iloa teille kaikille! :)
t. Killi & poppoo

Ana kirjoitti...

Onneksi olkoon hyvästä kesytyksestä ja hienosta kaveruudesta!

Mari Koo kirjoitti...

Kiitti! Aika vaan menee niin vauhdilla :)

Outi kirjoitti...

Minä äkkivilauksella katsoin, että ensimmäisessä kuvassa pötkötellään nurmikolla, mutta eihän se niin ollutkaan.

Onnea kovasti jo pitkästi yhteiselämästä. :)

karri kirjoitti...

Joo Outsa, tuo taitaa olla ihan elämäni ensimmäinen ostamani matto. Itsekin yllätyin, että mun ja Villin sisustumaku on niin samanlainen. Ei siin tosiaankaan tarttenu mitään ulkopulisia sisustus-starboja. Tosi kodikasta ja kesäistä on kotona nyt, eikä vielä ekaakaan oksennusta matolla, vieressä kyllä, siis Villin.
t:karri

Anonyymi kirjoitti...

:-D
Karrille kiitos päivän piristyksestä!
t. Killin poppoo